Uitstekende kwaliteit
Wereldwijd geleverd
Uniek design
Uit te breiden serie
  • Nederlands
  • Verzendmethode

    Verzendmethode

    Verzending

    Verzendmethodes:

    1. Gemonteerde kasten.
    Gemonteerde kasten die we in de Gelderse Achterhoek op bestelling laten maken, worden binnen Nederland, België en Luxemburg  bezorgd door een gespecialiseerde meubeltransporteur.
    Zodra de bestelling gereed is voor bezorging neemt onze meubeltransporteur (firma Dusseldorp TSO) contact met u op, telefonisch of per mail, voor een bezorg afspraak.
    De kasten worden afgeleverd achter de eerste beldeur of daar waar de woning toegankelijk is met een lift. Voor het bezorgen op 1e of 2e etage kunnen wij u een prijsopgave doen. 

    2. Kasten flat packed.
    Flat packed wil zeggen : ongemonteerde kasten verpakt in platte dozen.
    Kasten die moeten worden geplaatst op plaatsen die moeilijk toegankelijk zijn door smalle opgang of trap, leveren we bij voorkeur flat packed. Dat wil zeggen dat u ze ter plekke kunt monteren. Ook buiten Nederland; voor de export leveren we onze kasten flat packed op pallet aan. Dat wil zeggen 3 dozen per kast, gestapeld op een oversized pallet : 200/80 cm. In de meeste gevallen levert Mainfreight onze orders in het buitenland af. Verzendkosten buiten Nederland worden doorberekend op basis van laadmeters per vrachtwagen. 

    Retourzendingen:

    Indien u een zending wilt retourneren verzoeken wij u per mail of telefonisch contact op te nemen: [email protected]

    1. De producten dienen onbeschadigd en in de originele verpakking binnen 14 dagen na ontvangst te worden geretourneerd. Zodra wij uw bestelling in nieuwstaat retour hebben ontvangen retourneren we het aankoopbedrag binnen 10 werkdagen, met uitzondering van de transportkosten voor de retourzending.

    2. De producten en verpakking moeten in dezelfde staat worden geretourneerd als bij ontvangst.

    3. Customized orders (die voor u op kleur of speciale maat zijn vervaardigd) kunnen we niet laten retourneren. Indien er iets mankeert aan de kasten zorgen wij zo snel mogelijk voor een geschikte oplossing.

    4. In het geval van transportschade. 
    Ontvangt u van de transporteur een of meerdere producten waarvan de verpakking duidelijk beschadigd is: accepteert u deze zending dan niet. Graag wel een foto maken van het pakket met schade.

    5. Indien blijkt dat bij uitpakken er schade is alvorens u het meubel assembleert, dan verzoeken wij u om daarvan direct foto's te maken en ons te sturen. Beeldmateriaal en claim zenden aan: [email protected]